čtvrtek 7. ledna 2016

Faves food 2K15

Tento salát jsem strašně oblíbila již na začátku roku 2015. Jak se říká, v jednoduchosti je krása.

S nejlepší kamarádkou jsem byly na dortík v místní cukrárně. Zjistily jsem, že tady mají nejlepší dorty ve městě! prostě lahoda.

Lívance byly ve znamení mého léta. Nemůžu se dočkat na jaro a lívance ♥

Úžasná a jednoduchá snídaně. Na cookies zde už můžete najít recept a jahody v této kombinaci jsou prostě dokonalé.

Mussli s jahodami? D O K O N A L O S T


Sladké pečivo na snídani prostě miluju!

Ovoce a ledová ovocná káva. Této kombinace jsem se v létě nemohla nabažit.

Dokonalá snídaně v naší nejoblíbenější kavárně!

V létě jsem objevily ještě jedno velice příjemné místo. Podávali zde také vegetariánské obědy. Bohužel se tohle místo zavřelo, což mě strašně mrzí.


Musím se přiznat, že teprve loni jsem poprvé vyzkoušela panna cottu. Ale strašně jsem si to zamilovala!
Dýňový chessecake podle CCumrik se slaným karamelem se stal mým favoritem.

Na bageterii Boulevard jsem slyšela samou chválu a ani já sama si ji nemohu vynachválit!

A jaké jídlo jste si oblíbili vy?









Žádné komentáře:

Okomentovat