neděle 10. ledna 2016

Best combination

V listopadu jsem dorazila na Meet up holek z A cup of style. Jsou pro mě inspirací co se blogu týče. Úplně jsem zapomněla na outfit který jsem ten den měla na sobě. Je to má nejoblíbenější kombinace oblečení na podzim. Všechny kousky které uvidíte jsou prostě TOP. Bohužel jsem ukořistila pouze jednu fotku ale stojí opravdu za to protože je s holkama. Byl to opravdu úžasný den ♥

Ještě bych se dneska chtěla vyjádřit k tomu, že poslední dobou jsou outfitové články opravdu slabší. Já si to uvědomuji a moc mě  to mrzí ale venku je bohužel zima což znamená že mám strašně malý rozsah co se outfitů týče. Ale můžu vám prozradit, že na jaro mám plno nových nápadů a kombinací oblečení. Nemůžu se dočkat!
Mějte se krásně ♥

JACKET - Takko / 
SWEATHER - HM /
JEANS - New yorker /
 (kalhoty jste mohli vidět v jiných outfitech, zde vypadají jinak protože jsme cestou zmokly :D )
BOOTS - New yorker / 




Žádné komentáře:

Okomentovat