neděle 13. listopadu 2016

Hair care

Vlasy. To je jedna z těch nejdůležitějších věcí která na první pohled upoutá, a proto je chceme mít co nejhezčí, nejzdravější a mnoho z nás i nejdelší. Musím se přiznat, že jsem vyzkoušela mnoho triků a opravdu mi zafungovalo drtivé minimum. Asi se budu muset hold smířit s tím, že vlasy jsou především o genech.
I přesto jsem se vám dneska rozhodla ukázat mou péči o vlasy. 
 
Asi před 4 týdny jsem navštívila kadeřnici na klasické dobarvení a stříhaní. A klasicky jako po každé návštěvě kadeřnice jsem si slíbila, že se o vlasy budu opravdu starat. Žádné tepelné upravování. Ale znáte to, když si potřebujete nutně umýt vlasy ráno před prací nebo se probudíte, a máte bad hair day a nezbývá nic jiného než vlasy vyžehlit.


Důležité je, zvolit ten správný šampón, který vlasy zbytečně nezatěžuje, nemastí a tak podobně. Prošla jsem mnoha značkami a momentálně jsem skončila u Timotei. Šampón i s kondicionérem by měly být bez parabenů a silikonů takže čistě přírodní produkty. 

Tyhle dva přípravky používám zhruba měsíc a zatím jsem teda spokojená. Vlasy mám hebké, poměrně lesklé, troufám si říct že na pohled vypadají i zdravě. Šampón ani balzám vlasy nezatěžují, takže jsou i krásně nadýchané. 


Po umytí si do vlasů vmasíruji tužidlo o velikosti asi golfového míčku. Ať jsou o maličko víc nadýchané. Garnier fructis vlasy neslepuje a navíc je pro barvené vlasy. 


Jako dalším krokem je keratin. Měl by vlasy posilovat a regenerovat. Nemohu říct, že bych viděla markantní rozdíl ale můžu říct, že po použití tady toho produktu od Bione jsou vlasy příjemnější.


Pokud se rozhodnu vlasy nefénovat ani jinak tepelně upravovat, mým posledním krokem je olejíček. Vlasové oleje se poslední dobou staly dost velkým hitem. Údajně by měly chránit konečky natolik, že by se snad měly ničit úplně minimálně. Tomu tedy upřímně nevěřím ale i přesto, konečky vyživuje a z nějaké části i chrání protože konec vlasu krásně obalí. Navíc ten můj od Gliss kuru náherně voní!  

Abych měla nějaké porovnání, mým předchozím favoritem byl olejík od Pantene. To se ale změnilo ve chvíli, kdy jsem zjistila že můj aktuální favorit se nanáší formou rozprašovače! Každopádně i tento od pantene není vůbec špatný. Jediné mínus je to, že je až moc tekutý ale vůně manga je okouzlující.



Občas se mi stane i to, že mám bad hair day, V takovéto chvíli přichází na řadu žehlička a také fén. Samozřejmě před použitím použiju ochranu proti teplu. Momentálně mám doma Balea hair protection, která také dodává objem. Produkt slouží tak jak má, já osobně jsem spokojená!


Na úplný závěr bych chtěla ještě zmínit, čím si vlastně vlasy česu. Tohle je podle mě taky docela dost důležitá část. Na rozčesání nepoužívám nic jiného než hřeben od Natalia Angers. Je to v podstatě levnější varianta Tangle teezeru. Jelikož jsem měla možnost vyzkoušet i ten, mohu za sebe říct že mezi nimi moc velký rozdíl nevidím. Důležité je, že tento typ 'plastových' hřebenů vlasy určitě o něco méně láme ale hlavně podstatně méně vytrhává! Kartáč se dá používat také na mokré vlasy bez toho aby vás to jakkoli tahalo. 

Jako druhým hřebínkem tady mám takový tupírovací. Používám ho jen na udělání pěšinky a na tupírování. Druhý den po umytí vlasů. kdy se rozhodnu mít rozpuštěné vlasy, si malinko přizvednu vlasy na temeni hlavy. Je to hřeben na malé věci ale i tak bych se bez něj neobešla! 


Tohle byla taková moje vlasová rutina. Myslím si, že o moc neliší od té vaší ale i přesto mě zajímá

Jak o vaše vlasy dbáte vy? ♥








Žádné komentáře:

Okomentovat