čtvrtek 17. září 2015

Breakfast time #1

Říká se, že snídaně je základ dne. Ale co se mne týče, já do sebe ráno skoro nic nedostanu, můj žaludek prostě odmítá! Takže si většinou dávám takové brunche. Prostě mám celý den posunutý co se týče jídla. 

Rozhodla jsem se, že vám ukážu, jak moje brunche vypadají. Dneska mám nachystanou ovocnou bombičku. Miluji ovoce. Ráno vám perfektně dodá energii. Mými největšími milovníky jsou banány, melouny, ale především nektarinky! Poslední dobou taky strašně ráda ochutnávám ovoce z cizích krajů což vám hned ukážu. 

Moje dnešní snídaně byla velice jednoduchá. Skládá se z banánu, manga (exotické ovoce :D), vlašských oříšků a medu. Myslím si, že na tom není co vysvětlovat. Prostě vše smícháte dohromady, uvaříte si čajík nebo kafe a máte vynikající sníďu!

A co nejradši snídáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat