čtvrtek 24. září 2015

Breakfast time #2

Dnes ráno jsem dostala chuť zase na salát. Poslední dobou u mě saláty fakt jedou. Ohromně si na nich pochutnávám a strašně si užívám to experimentování s různým ovocem a zeleninou. Tentokrát jsem zvolila salátek zeleninový. Myslím, že si ho oblíbí úplně každý z vás!

To co budeme potřebovat jsou úplně běžné potraviny. Tedy, skoro všechny :D


Jako první krok si nakrájíme rajčátka. Jsem toho názoru, že u rajčat se lidé rozchází na dvě skupiny. Jsou to ti co je milují a ti co je nenávidí. Jsem obrovský milovník rajčát a hlavně těch cherry!



















Druhým krokem bude nakrájená mozzarella. Ale pozor, bude stačit jen půlka. Mozzarelu jsem ještě do nedávná nepapkala. Ale poslední dobou ji zbožňuji stejně jako ty rajčata.






















A teď přichází hlavní hřeb toho salátu! :D Přidáme půlku avokáda nakrájeného na kostičky. Myslím, že k avokádu není co dodat. Prostě delikatesa.















Ve finále salát obohatíme trochou bazalky. K této bylince se váže stejný příběh jako k výše zmiňované mozzarelle. Teď nechápu jak jsem to mohla nejíst!















Celý salát dochutíme kořením podle potřeby. Já zvolila špetku podravky. A tadáá pochoutka je hotova! Vím, že tohle není žádný masterschef recept. Jen jsem se s vámi chtěla podělit o jídlo které si určitě oblíbíte stejně jako já!

A co nejradši snídáte vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat