pondělí 28. září 2015

Like Pink Panter

To že jsem byla fotit s BFF asi už ani nemusím zmiňovat, ono to je tak nějak samozřejmostí. Tentokrát jsem zvolila outfit s nádechem většího pohodlí. Botky co na mě uvidíte jsou jasným favoritem! Když jsem je vzala na nohy, už jsem jiné nechtěla. Opravdu! Nejvíc pohodlné boty. A to že jsou určené na běh? S tím si hlavu nelámu. Ostatně je na ten běh sem tam vytáhnu. 

Ještě bych se ráda pozastavila nad tímto svetrem. Patří mezi mé naprosté favority. Je pro mne výjimečný především tím, že jsem ho dostala k mým osmnáctým narozeninám. Tohle člověk prostě nezapomene!

Co říkáte na tento outfit? Dáváte přednost stylovému pohodlí nebo máte radši eleganci
JACKET - House/
SWEATER - Croop town/ 
JEANS - Tally weijl/ 
BAG - CCC/ 
TRAINERS - Sportisimo


                       






2 komentáře:

  1. Pekný outfit, tiež často kombinujem bežecké topánky podobne ako ty v tomto outfite♥
    Art Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, jsem ráda že se líbí :) Takové jsou nejlepší že ♥

    OdpovědětVymazat