čtvrtek 31. prosince 2015

December´s faves

Kosmetika 
Rimmel London wake me up - do této řasenky jsem se zamilovala. Tvoří ji kartáček z přírodních štětin ve tvaru přesýpacích hodin. Krásným bonusem je její okurková vůně!

MOJE - od této kosmetiky jsem měla šanci vyzkoušet zatím lak na nehty který vám právě ukáži. Poslední dobou miluji matné laky. Tento je červený a tuhle barvu jsem postrádala!

Móda
Prosinec je vánoční měsíc a v tomto období nesmí chybět vánoční kousky. Tohle tričko jsem dostala od mého miláčka a je prostě boží ! 

Dobrůtky
Myslím si, že v prosinci cukroví nesmí chybět! A tento rok u nás jelo ve velkém. Omlouvám se, že vám ukazuji jen pár kousků ale víc toho nezbylo :D

V poslední době strašně ujíždím na vanilkovém čaji. Je to prostě skvost.

Hudba
Jeden večer jsem si projížděla youtube a zase se mi strašně zalíbila tvorba Sama Smitha. A písničku Lay me down nemohu pustit z hlavy! 

Na závěr bych vám chtěla popřát hodně štěstí do nového roku ♥







Žádné komentáře:

Okomentovat