čtvrtek 3. prosince 2015

November´s faves

Kosmetika 

Tea tree oil byl mým zachráncem v dětství. Maminka nám potírala všemožné bolístky právě tímto zázračným olejíčkem který vždycky pomohl. Poté z mého života nějak záhadně zmizel. Po XY letech se vrátil a já ho zase miluju. Vyzmizíkuje všemožné pupínky a nedostatky. A ta vůně... no prostě dětství ♥

Kosmetikou nekončíme. Na podzimní a zimní období jsem si oblíbila tuto konturku na rty. Je krásně matná a její výdrž je k nezaplacení. O odstínu se nemusíme ani bavit. Barva alá Kylie Jenner prostě bomba. 

Móda

Chlupaté svetry teď opravdu jedou. A já se rozhodla, že by se mi jeden také líbil. Tak jsem při sobotní procházce zamířila do Takka jen tak nakouknout, a co jsem tam nenašla. Tohoto krásného chlupáčka a ještě k tomu ve slevě! Člověk by ani neřekl, že je tak příjemný a tak teplý! 

Dobrůtky

O letních prázdninách jsem poprvé ochutnala Chai čaj. Velice mi zachutnal ale na domácí přípravu jsem si netroufla. A zrovna pár dnů zpátky jsme byly s mou nejlepší kamarádkou na takovém malinkém výletíku. Celé zmrzlé jsme se chtěly zahřát v cukrárně kde podávají Chai čaj a opravdu ho v mém životě potřebuju častěji! K čaji jsem si dala medovník který byl mimochodem také úžasný.

Hudba

Felix Jaehn - Ain´t nobody 

Skvělá písnička kterou mám spojenou se svými zkouškami v autoškole. Při těch nervech mě dokázala aspoň malinko uklidnit! 


Co jste si v listopadu oblíbili vy? 




Žádné komentáře:

Okomentovat