čtvrtek 1. října 2015

My every day make-up routine


Konečně přišla řada na beauty články, a já se rozhodla vám dneska ukázat mou líčící rutinu. Na začátek musím přiznat, že sem tam nějaký ten krůček opomenu, ale většinou se líčím tak, jak vám dneska ukážu.

Mým prvním krokem je podkladový krém. Jelikož nemám nějakou extra problematickou pleť, tak používám tento lehoučký hydratační.

Poté co krém zaschne, nanesu make-up. Většinou jej střídám s BB creamem ale v zimě spíš využívám ten makeup. Osobně si myslím, že make-up od Rimmelu jsou jedny s nejlepších a také nejoblíbenějších. Konkrétně tento typ má středí až malilinko vyšší krytí, ale tak mi naprosto vyhovuje. 
[100 Ivory]

Korektory samozřejmě nesmějí chybět! Tento Rimmelí máme doma už pěkně dlouho ale stále bezpochybně funguje. Používám jej na kruhy pod očima a jsem naprosto spokojená!
[001 Ivory]

Catrice camouflage se pomalu stává legendou. myslím že není potřeba jej okecávat. Všichni víme že je dokonalý!
[010 Ivory]

Samozřejmě nesmíme zapomenout celé dílo zapudrovat. A na to je tento pudr dokonalý! Jak tak vidím, tak má na mém make-upu velký podíl Rimmel
[100 Ivory]

Vrháme se na oči kde začínám proslulým Color tatto! Opravdu jsem se do nich zamilovala. Ještě potřebuji on and on bronze v co nejbližší době!
[05 Eternal gold]

Tato fotka může být malinko matoucí. V tomto zázračném kalíšku se skrývají Essence stíny.Bohužel se mi rozbily, tak jsem je přesypala ale bohužel vám neřeknu odstín. Tato hnědá je velice krásná teplá barva. 

Do vnějšího koutku oka zasadím třešničku celého líčení. Tento Catrice stín je opravdu kouzelný.
[C01 Peacocktail]

Hned po stínech oči ještě zdokonalím linkami. Nejraději mám linky gelové. Maybelline linky mají fantastickou výdrž, skvěle se nanášejí a černá je opravdu černá!
[01 Black]

Oči zakončím řasenkou. Mám pocit, že o této ví strašně málo lidí což je škoda. Kartáček je naprosto dokonalý, sice je řasenka zpočátku mokřejší což se dá ale vyřešit tím že produkt otřete o hrdlo. Budete mít nádherné bohaté řasy, produkt vám vydrží déle ale nemějte strach, obal se vám nezašpiní.
[Miss sporty extra black]

Na spodní řasy používám drobnější kartáček. Konkrétně řasenku od Max factor. Také ji máme doma už nějakou tu dobu ale stále je bezchybná.

Vrhám se na obočí které vyplním tímto setem od Catrice. U něj mám stejný pocit jako u miss sporty řasenky. Ví o něm málo lidí a je to opět škoda, je skvělý. Obsahuje dva odstíny. Světlý a tmavý které mají skvělý odstín a pigmentaci. 

Konturování obličeje je pro mne fakt důležité. Bez bronzeru by to nebylo dokončené líčení! Tento je od NYC a je naprosto vpořádku.
[724A All over bronze glow]

dodám mým tvářičkám malinko barvy touto tvářenkou od Essence. Ta pigmentace je neuvěřitelná! Člověk musí být opatrný.
[10 heat wave]

Rozjasňovač nesmí chybět. Tenhle od Rival de loop je skvělý!
[01 moon dust]

Celý look zakončíme rty. Já jsem dnes zvolila Baby lips. Je krásně hydratační a to zbarvení mě opravdu baví!
[cherry me]


A jaká je vaše denní líčící rutina?

2 komentáře: