čtvrtek 8. října 2015

September´s faves

Kosmetika
Do téhle vůně jsem se opravdu zamilovala. Minulý rok jsem ji dostala k narozeninám a od té doby je má nejmilovanější. Zrovna v září jsem ji koupila znovu. Neváhala jsem ani minutu o tom, zda-li ji zařadit do oblíbenců.


Mým dalším kosmetickým oblíbencem je gel tint od Eessence. Strašně mě mrzí, že se nadále neprodává. Tyhle gel tinty prostě zbožňuju!

Móda
Kožený křivák jsem sháněla opravdu dlouho. A jednoho krásného dne jsem ten můj souzený našla v Takku. Myslím, že je bezchybný, krásný a  prostě nejlepší!
  
Dobrůtky
Přišel podzim a sním čajová sezóna. Miluju čaje a ještě k tomu na podzim.

Hudba
Tento měsíc jsem se naprosto zamilovala do skupiny Kodaline. Doporučuji všemi deseti. Na lazy večery je to nejlepší!

A jaké máte oblíbence vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat