čtvrtek 15. října 2015

TOP 10 nails polish!

Dnešním článkem bych vám chtěla ukázat a doporučit laky na nehty, které u mě vedou na plné čáře. Musím říct že drogérkových laků jsem odzkoušela opravdu dost, takže jsem si kvalitou těchto laků poměrně jistá a jsou na prvních příčkách. 

Essence nail art topper 
Vlastním jej už nějaký ten rok a musím říct, že matující top coat je úžasný vynález! poslední měsíce jej používám pokaždé a je úplně jedno jaký lak zmatním. Životnost nekrátí, právě naopak. Mám pocit, že mi nehty zůstanou neoloupané delší dobu.

Miss sporty quick dry
Kdo by byl řekl, že laky právě této značky budou tak úžasné. Neuvěřitelná pigmentace a o výdrži ani nemluvím!

Miss sporty quick dry
Zde bych se opakovala. Ružovou řadí na pozici třetí jen proto, že modrý odstín jsem si zamilovala víc.

Rimmel London Rita Ora collection 
Bílá barva patří k mým nejoblíbenějším což znamená, že jsem takovýto lak nutně potřebovala. Opět mě zde překvapuje výdrž. Musím říct, že tato limitovaná edice drží lépe než klasiky od Rimmelu.

Rimmel London
Pojmenování AYE AYE SAILOR je naprosto výstižné. Do barvy jsem se bezpodmínečně zamilovala a pigmentace nemá chybu!

Rimmel London
Bylo by ode mě neférové kdybych jej posunula na nižší příčku. Pigmentace sice není tak úžasná, ale ta barva s výdrží za to přece jen stojí. Stojí mi doma asi už 4 roky a stále funguje. M I R A C L E !

Dermacol neon
Myslím, že touhle kolekcí se dermacol celkem pyšní. A není divu. Lak kryje v jedné vrstvě, vydrží XY dní a ty odstíny!

Gabriella Salvete stars enamel
Okolo této řady bylo obrovské booom. Tyto lajky mají však jednu nevýhodu. A to odlakování. Ale co si budeme namlouvat, stejně nám tak krása za to stojí.

Essence color and go
Essence řadím na poslední příčky. Matný top coat se jim mega super povedl, ale laky běžné řady jsou na tom s výdrží o pár levelů níž. Co je ale malinko omlouvám jsou nádherné barvy a suprová pigmentace.

Essence color and go
Zde bych se opět opakovala. Ale koukejte na tu nádhernou podzimní barvičku!

A jaké jsou vaše nejoblíbenější drogérkové laky na nehty?







Žádné komentáře:

Okomentovat