čtvrtek 19. listopadu 2015

Christmas wish list


SCARF
Miluji tarnat šály které jsou pořádně teploučké a huňaté. Jednu takovou vlastím a proto toužím ještě po jedné.

TANGLE TEEZER
Jak je nám všem známo, tangle teezer je hřeben díky kterému se naše vlasy zase o něco méně poškozují. Toužím po tomhle zlatém miláčkovi už nějakou tu dobu tak doufám, že si Ježíšek vzpomene.

RIMMEL LONDON WAKE ME UP 
Co se týče řasenek, na tyhle věci jsem strašná. Pořídím si jednu kterou úplně vyždímám a pak mi strašně dlouho trvá, než si pořídím novou. Tento typ se mi strašně líbí. Kartáček je pro mne naprosto dokonalý a malinké plus..voní jako okurka!

TRACSUIT
Opravdu postrádám pořádné a stylové tepláky. Poslední dobou už ale opravdu moc. Co se například týče běhání a sportování, legíny nejsou to pravé ořechové :D

NUTRABULLET
Myslím, že nás tady více co by si tuhle vymoženost opravdu přáli. Milovníci smoothie mi určitě rozumí. Úžasný mixér do kterého můžete dát opravdu cokoliv. A opravdu velkou výhodou je také to, že vás nepřipraví o vůbec žádné vitamíny z daného ovoce či zeleniny. 

POWER BANK
Kapacita mé baterie v telefon je super. Poslední dobou telefon nabíjím jen obden ale za chvilku mi začne opravdu hektické období kdy se bude tahle vymoženost sakra hodit!

Doufám že mé přání není pro Ježíška moc náročné a pokud ano, tak si hold našetřím :D

Co si přejete k vánocům Vy? 


Žádné komentáře:

Okomentovat