čtvrtek 12. listopadu 2015

Hair care routine

V dnešním postu bych vám ráda ukázala jak pečuji o své vlasy. Nečekejte v tom nic převratného, snažím se svým vlasů věnovat co nejvíce ale myslím že postup který vám ukážu, požívá většina z vás. Bohužel nemám natolik široký finanční rozpočet, aby všechny produkty byly kadeřnické kvality ale přece jen se tady jeden nebo dva najdou.

Prvním krokem je šampón. Jelikož si vlasy barvím, jsem nucena používat šampón na barvené vlasy. Ještě do nedávna tomu tak nebylo ale vzhledem k tomu že se mi vždycky barva vymývala opravdu bleskovou rychlostí, tak mi nic jiného nezbývá. Musím ale říct, že jsem s tímto produktem spokojená a krásným plusem na něm je to, že opravdu božsky voní!

Moje vlasy by se bez kondicionéru neobešly. Respektive bych lámala jeden hřeben za druhým. Tento typ balzámu je dokonalý. Vlasy udělá hedvábné ale přesto neztratí objem. Produkt je zakoupen v kadeřnictví. Cena je malinko vyšší ale za takový kyblík to je opravdu nic, protože toto balení vydrží sakra dlouho! 


Tužidlo už si posledních pár let neodpustím. Nechci si vlasy ničit žehličkou tak si do nich vmasíruji tužidlo pro krásné vlnky. 

Pokud chci dosáhnout opravdu mega objemu, používám také toto tekuté tužidlo. Ale musím se přiznat že jsem na to občas malinko lenivá a také nechci vlasy zatěžovat takže si velkého objemu dopřeji jen občas.

Vlasy chráním před teplem neustále. Na mokré vlasy před tím než je začnu fénovat nanesu tuto vodičku, nevím zda-li to má velký účinek ale rozhodně v něj věřím 

Pokud se občas rozhodnu použít žehličku či kulmu, ochráním své vlasy tímto produktem. Myslím že ve funkčnosti se od předešlého produktu neliší ale je krémové konzistence a tak vlasům dodá hezčí texturu.

Všichni moc dobře víme, že konečky se ničím úplně vším. A tyto olejíčky jsou naprostá spása. Sice vlasy nevyživí ale alespoň je krásně obalí čímž se samozřejmě ničí. Já osobně preferuji olejíček od gliss kuru ale tento taky není špatný.

Čas od času se stane, že potřebujeme rychlou pomoc. Od toho tady jsou suché šampóny. Batiste všichni známe a jsou perfektní! Musím se přiznat, že si občas šampón stříknu do čerstvě umytých vlasu protože ta vůně je neodolatelná. 

Žádné komentáře:

Okomentovat