čtvrtek 5. listopadu 2015

October´s faves

Kosmetika
Tento kousek jste mohli vidět již v předešlých článcích. Naprosto jsem se zamilovala. To co se o těchto produktech říká je opravdu tak. Dokonalá sleek paletka! Tohoto miláčka jsem dostala k narozeninám a od té doby ji používám opravdu denně. Není úžasnějších barev ♥

Móda
Tento doplněk jsem dostala také k narozeninám.V mé sbírce doplňků mi hodinky chyběly a tyhle jsou dokonalé! Nemohu se jich nabažit. Bylo to úžasné překvapení a musím říct, že můj kluk má opravdu skvělý vkus!

Dobrůtky
Zima je blíž a blíž a sušenky v takovém období nesmí chybět. A právě ty jsem si tento měsíc tak oblíbila. Myslím, že vám brzy prozradím recept protože jsou opravdu delikátní. 

Hudba 
jak si určitě mnozí z vás všimli, Adele se vrátila na hudební scénu a to s opravdu skvělou písničkou. Písnička nese název Hello a podle mě je fakt skvělá !
A jaká je vaše oblíbená hudba za poslední dobu?


Žádné komentáře:

Okomentovat